6.29.2009

Shortsit -- Shorts

Kirppikseltä löytyneet miesten kauluspaidat ovat lojuneet ompeluhuoneessa jo ainakin vuoden. Nyt niistä tuli silppuamisen jälkeen shortsit. Oikeastaan ajattelin niitä yöpuvun housuiksi, mutta kai niitä kehtaa pitää päivälläkin.

A couple of men's shirts from flea market have been lying around in my sewing room for at least a year now. A bit of cutting, ironing and sewing, and I got myself 2 new pairs of shorts.
They were ment to be a part of PJ's but I like them too much to wear only at night.



Siirsin paitojen sisällä olleet laput näkyville.
The labels were hidden inside the shirts, but I wanted them to be on the outside.

Materiaalit: Miesten paidat, paitojen pesu- ja materiaalimerkit, kuminauha.
Materials: Men's shirts, the washing and material labels of the shirts, elastic band.

2 comments:

  1. Mari K. Mato1/7/09 00:35

    Tosi hienot.
    Voi ilman muuta pitää päivälläkin!

    ReplyDelete